تمجید میکل آرتتا از عملکرد کلوپ در لیورپول

تمجید میکل آرتتا از عملکرد کلوپ در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار حساس تیمش در مقابل لیورپول، از عملکرد و نتایج یورگن کلوپ در باشگاه لیورپول تعریف و تمجید به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف همدیگر می‌روند. هر دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند و این دیدار می‌تواند نقش تاثیرگذاری در تعیین قهرمان این فصل فوتبال انگلستان داشته باشد.

این مسابقه از یک نظر دیگر هم حائز اهمیت است؛ این آخرین حضور یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول در ورزشگاه امارات است. او پیروزی‌های زیادی در این ورزشگاه به دست آورد و می‌خواهد آخرین دیدارش با این ورزشگاه هم با بردی شیرین همراه باشد.

آرتتا، یکی از افرادی است که احترام زیادی برای سرمربی آلمانی لیورپول قائل است و می‌داند کلوپ چه تاثیر فوق‌العاده‌ای در تحول لیورپول داشته است.

او در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر لیورپول گفت: «من هویت تیم کلوپ را دوست دارم. او تمام تلاشش را می‌کند تا در باشگاهی که حضور دارد تاثیرگذار باشد و هدف‌های مشخص و واضحی هم دارد. من عاشق کاری هستم که او در لیورپول انجام داد.»

آرسنال در آخرین دیدارش در ورزشگاه امارات مقابل لیورپول، شکست خورد و آرتتا می‌داند که باید عملکرد بهتری نسبت به آن مسابقه داشته باشد تا بتواند از سد حریف قدرتمند خود بگذرد.

او در ادامه صحبت‌هایش از هواداران آرسنال درخواست کرد تا فضای مهیجی در ورزشگاه ایجاد کنند و به بازیکنان تیم کمک کنند تا با همدیگر لیورپول را شکست دهند.

1428