منچستریونایتد و بارسلونا به دنبال ستاره بایرن مونیخ

منچستریونایتد و بارسلونا به دنبال ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ قرار است تابستان شلوغی را به خاطر ماتیس دلیخت تجربه کند، چون دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. 

به گزارش فوتبالی، ماتیس دلیخت در زمان حضورش در آژاکس آمستردام، یکی از بااستعداد ترین مدافعان اروپا به شمار می رفت. او پس از پیوستن به یوونتوس با فراز و نشیب های زیادی روبرو شد و حالا در بایرن مونیخ دوباره توانسته خودش را پیدا کند و یکی از مهره های کلیدی ترکیب توماس توخل به شمار می رود. 

عملکرد درخشان دلیخت در ترکیب باواریایی ها باعث شده تا نگاه تیم های بزرگ اروپایی به این ستاره هلندی دوخته شود. بیلد می گوید که پی اس جی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب دلیخت بود که با جواب منفی او روبرو شد، اما این باعث نمی شود که باشگاه فرانسوی بیخیال خرید دلیخت شود و دوباره در تابستان نیز پیشنهاد خواهد داد. 

دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا که در خط دفاعی مشکلات زیادی دارند نیز از مشتریان دلیخت محسوب می شوند. قرارداد مدافع سابق بیانکونری با بایرن مونیخ تا سال 2027 اعتبار دارد، اما سران باشگاه آلمانی حاضر هستند تا در ازای یک مبلغ درست و حسابی، دلیخت را به فروش برسانند.

4416