لیگ والیبال رومانی| پیروزی رپید بخارست با درخشش غفور

لیگ والیبال رومانی| پیروزی رپید بخارست با درخشش غفور

پایگاه خبری فوتبالی- امیر غفور بار دیگر در لیگ والیبال رومانی درخشید تا نشان دهد ملی‌پوش سابق والیبال ایران همچنان آمادگی خود را حفظ کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم والیبال رپید بخارست در لیگ والیبال رومانی به مصاف تیم والیبال استینتا رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۱ رپید بخارست همراه بود. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ به سود والیبال رپید بخارست تمام شد.

امیر غفور ملی پوش سابق و ستاره والیبال ایران که در سال جاری در لیگ رومانی برای رپید بخارست بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و با کسب ۲۶ پوئن برای تمیش، درخشید. درخشش غفور در این بازی باعث شد رپید بخارست به پیروزی دست یابد.  علی اصغر مجرد دیگر بازیکن ایرانی رپید بخارست در این بازی با نظر سرمربی کار را از روی نیمکت دنبال کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده در لیگ والیبال رومانی، آرکادا گالاتی به مصاف کنستانیا رفت که این بازی با پیروزی ۳ بر ۱ آرکادا گالاتی همراه بود. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۱۷ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ به سود آرکادا گالاتی به اتمام رسید.

جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران که برای آرکادا گالاتی بازی می‌کند، در ست نخست این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. با از دست دادن ست نخست، سرمربی تیم آرکادا گالاتی تصمیم گرفت در سه ست بعدی به کریمی به صورت بازیکن ثابت بازی دهد. کریمی در این رقابت به کسب یک امتیاز بسنده کرد و توانست جریان بازی را به سود تیمش تغییر دهد تا آرکادا گالاتی به پیروزی دست یابد.

تیم والیبال رپید بخارست با این پیروزی به رده سوم لیگ رومانی صعود کرد. همچنین آرکادا گالاتی با این پیروزی در رده دوم لیگ رومانی ایستاد.

2636