پدیده 21 ساله بولونیا مورد توجه تاتنهام قرار گرفت

پدیده 21 ساله بولونیا مورد توجه تاتنهام قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام برای جذب ستاره 21 ساله سری آ حاضر است با غول‌های بزرگ اروپایی رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام هاتسپر در نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال جذب ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی تیم بولونیا خواهد بود.

مدافع میانی 21 ساله در هفته‌های اخیر مورد توجه تاتنهام قرار گرفت و باید دید آیا سفیدپوشان شمال لندن می‌توانند در جذب این بازیکن جوان موفق عمل کنند یا خیر.

کالافیوری در اروپا مشتریان زیادی دارد و در سری آ نیز تیم‌هایی مثل یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. رسانه‌های ایتالیایی در خصوص او گفته‌اند: «او بازیکن قابل اعتمادی برای بولونیا بوده است و مطمئناً به اندازه‌ای خوب بوده که در لیگ برتر نیز بتواند موفق باشد.»

تاتنهام در تابستان 2024 به دنبال تقویت خط دفاعی خود خواهد بود و کالافیوری می‌تواند خرید مناسبی برای اسپرز باشد. او این پتانسیل را دارد تا در آینده تبدیل به یکی از مهره‌‌های اصلی تیم انگلیسی شود.

کالافیوری این توانایی را دارد تا در پست‌های مختلفی بازی کند و در مواقع اضطراری، می‌تواند به عنوان مدافع کناری هم ایفای نقش کند. آنژه پستکوگلو می تواند به او کمک کند تا با سرعت بیشتری پیشرفت کند و بتواند از تمام توان خود استفاده کند.

یوونتوس امیدوار است که ساختار دفاعی خود را تقویت کند و آنها برای دستیابی به این هدف، می‌خواهند این بازیکن 21 ساله را جذب کنند. فرصت پیوستن به یک باشگاه بزرگ و ماندن در ایتالیا می‌تواند پیشنهاد جذابی برای این مدافع جوان باشد. تاتنهام ممکن است مجبور شود برای متقاعد کردن بازیکن و باشگاهش در تابستان، یک پیشنهاد وسوسه‌کننده ارائه کند.

1428