سعد الشیب: بازی با ازبکستان چالش برانگیز خواهد بود

سعد الشیب: بازی با ازبکستان چالش برانگیز خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال قطر گفت: بازی با ازبکستان چالش برانگیز خواهد بود اما مصمم به پیروزی و صعود به مرحله بعد هستیم.

به گزارش فوتبالی، قطر در جام ملت‌های آسیا فقط یک بار در جریان برد ۲ بر یک مقابل فلسطین در مرحله یک هشتم نهایی گل خورده است و سعد الشیب که نقش مهمی در قهرمانی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ ایفا کرد معتقد است که می‌توانند دوباره این جام را بالای سر ببرند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال قطر درباره دیدار با ازبکستان گفت: من معتقدم بازی با ازبکستان چالش برانگیز خواهد بود اما مصمم به پیروزی و صعود به مرحله بعد هستیم. من مقابل برخی از بازیکنان ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌ام، بنابراین با مهارت‌های آن‌ها و توانایی‌های آن‌ها آشنا هستم. ما خیلی خوب آماده شده‌ایم و به کیفیتی که در بازی خواهیم آورد مطمئن هستم. بازیکنان آماده هستند و مطمئن هستیم که مقابل ازبکستان عملکرد خوبی خواهیم داشت. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و من معتقدم که بازی فوق‌العاده‌ای برای ما خواهد بود.

الشیب بر این باور است که روحیه تیمی خوبی در تیم ملی قطر حکم‌فرماست که مانند دوره قبل است جایی که عنابی‌ها در امارات جام قهرمانی را بالای سر بردند. من برای مدت طولانی از سال ۲۰۰۹ در تیم بودم و در فضای مثبتی پیشرفت می‌کنیم. همه بازیکنان تیم ملی قطر مانند برادر کنار هم هستند و اتحاد خوبی بین ماست و تمرکز زیادی روی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا داریم.

تینتین مارکس، سرمربی قطر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما به خوبی برای این بازی سخت آماده هستیم. ازبکستان قوی‌ترین تیمی است که مقابل آن‌ها قرار گرفته‌ایم.

او افزود: بازیکنان ما خوب آماده شده‌اند. آن‌ها کیفت لازم برای کسب آمادگی لازم را دارند. بازی قبلی ما با ازبکستان به سال‌ها قبل برمی‌گردد که همه اعضای دو تیم تغییر کرده‌اند. چیزی که من می‌خواهم بگویم این است که بهترین خودمان را می‌خواهیم نشان دهیم.

1999