برد خارج از خانه پاری سن ژرمن با درخشش امباپه و آسنسیو

برد خارج از خانه پاری سن ژرمن با درخشش امباپه و آسنسیو

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار هفته ۲۰ رقابت های لیگ ۱ فرانسه با برتری خارج از خانه پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاری سن ژرمن در دیدار هفته ۲۰ لیگ ۱ فرانسه در ورزشگاه دلامینو شهر استراسبورگ به مصاف تیم استراسبورگ رفت و در یک دیدار سخت حریف را با  نتیجه ۲-۱ شکست داد. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۶ پاری سن ژرمن خیلی زود صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط کیلیان امباپه از دست رفت اما در دقیقه ۳۱ روی پاس مارکو آسنسیو و ضربه کیلیان امباپه پنالتی از دست رفته جبران شد و شاگردان لوییس انریکه ۱-۰ از حریف پیش افتادند. با وجود تلاش های دو تیم  برای گل های بیشتر در نهایت علی رغم موقعیت های دو تیم بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم پاری سن ژرمن برای برد پر گل تر در بازی خارج از خانه تلاش کرد و شاگردان لوییس انریکه خیلی زود و تنها ۴ دقیقه پس از شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ به گل رسیدند و این گل روی ضربه مارکو آسنسیو بازیکن سابق رئال مادرید و پاس گل کیلیان امباپه به ثمر رسید تا پاریسی ها از حریف خود با دو گل پیش افتاده باشند.در ادامه استراسبورگ در دقیقه ۶۸ توسط باکوا به گل اول رسید اما با وجود تلاش تیم میزبان برای گل های بیشتر در نهایت این بازی با حساب بازی ۲-۱ به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید و یک برد خفیف در کارنامه لوییس انریکه و تیمش ثبت شد.

با این برد پاری سن ژرمن با کسب ۴۷ امتیاز بالاتر از رقبا در رده نخست جدول لیگ ۱ فرانسه باقی ماند و استراسبورگ هم با ۲۵ امتیاز در رده ۱۰ جدول رده بندی لیگ فرانسه جای گرفت.

۱۰۰۹