جزئیات مستند یورگن کلوپ در لیورپول مشخص شد

جزئیات مستند یورگن کلوپ در لیورپول مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- جزئیات بیشتر از مستند ماه های پایانی حضور یورگن کلوپ در لیورپول مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش باشگاه لیورپول تایید کرد که قرار است یک مستند چند قسمتی از ماه‌های آخر حضور کلوپ در این تیم تهیه و بعد از پایان فصل و خروج مربی آلمانی منتشر می شود. حالا نشریه میرر جزئیات بیشتری را در مورد این مستند منتشر کرده است. طبق این خبر دوربین ها برای ضبط قسمت های مختلف این کار فقط اجازه دارند در بخش هایی که توافق شده کلوپ و بازیکنان تیم لیورپول را دنبال کنند. این بخش ها البته شامل رختکن تیم نخواهد بود و خبرنگاران و فیلمبرداران دسترسی بسیار کمی به آنجا خواهند داشت. این مجموعه مستند بیشتر درباره شیوه زندگی و فرهنگ روزانه باشگاه لیورپول خواهد بود.
تصاویر قرار است شامل بازیکنان و خانواده آنها در خانه و پشت صحنه هایی از روز بازی ها باشد و قسمت هایی مانند رسیدن تیم به ورزشگاه ها، درون تونل استادیوم ها و زمان گرم کردن آنها خواهد بود.

این مستند همچنین شامل تصاویری از آکادمی باشگاه لیورپول و تیم بانوان باشگاه نیز خواهد بود که نکات جذابی را برای بیننده به نمایش خواهد گذاشت. در این بین هنوز مشخص نشده مستند لیورپول از کدام پلتفرم پخش خواهد شد. دیزنی پلاس فعلا شانس اول پخش را خواهد داشت ولی شرکت های دیگر هم به شدت به پخش آن هستند.

۱۰۰۹