شبی که رکوردهای کریستیانو رونالدو تکرار شد

شبی که رکوردهای کریستیانو رونالدو تکرار شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان جوان منچستریونایتد در شب پیروزی برابر ولورهمپتون دو آمار جالب را به ثبت رساندند.

به گزارش فوتبالی، در دیدار پنج شنبه دو تیم ولورهمپتون و منچستریونایتد ۲ آمار جذاب توسط بازیکنان شیاطین سرخ به ثبت رسید. گل دقیقه ۹۷ کوبی ماینو ستاره ۱۸ ساله منچستریونایتد که با پاس گل عمری فورسون بازیکن ۱۹ ساله این تیم به ثمر رسید دومین گل تاریخ لیگ برتر انگلیس است گل و پاس گل آن هر ۲ توسط نوجوانان کمتر از ۱۹ سال به ثمر رسیده است. رکورد ابتدایی که باز هم در اختیار منچستریونایتد است به پاس گل کریستیانو رونالدو ۱۹ ساله به وین رونی ۱۸ ساله در بازی مقابل لیورپول در آنفیلد در سال ۲۰۰۵ برمیگردد که حالا پس از نزدیک ۱۹ سال تکرار شده است.

اما راسموس هویلند مهاجم ۲۰ ساله که مدتی است فرم خوبی پیدا کرده و در ۴ بازی اخیر آمار ۴ گل و ۳ پاس گل را ثبت کرده جوانترین بازیکن منچستریونایتد لقب گرفت که موفق شده طی ۲ بازی متوالی لیگ برتری مقابل تاتنهام و ولورهمپتون هم گل و هم پاس گل ثبت کند . این رکورد پیش از این در اختیار کریستیانو رونالدو ۲۱ ساله بود که در سال ۲۰۰۷ ثبت شده بود.

به نظر می رسد اعتماد به جوانان در ترکیب منچستریونایتد این روزها برای اریک تن هاگ خوش یمن بوده ‌و این بازیکنان درخشش خود را ادامه می دهند.

۱۰۰۹