حمایت همه‌جانبه از ملی‌پوشان؛ اجوکیشن سیتی در سیطره ایرانی‌ها!

حمایت همه‌جانبه از ملی‌پوشان؛ اجوکیشن سیتی در سیطره ایرانی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- بیش از 18 هزار ایرانی از نزدیک بازی حساس فردای ایران و ژاپن را تماشا می‌کنند. 

 به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران که فردا برای رسیدن به جمع چهارتیم برتر مسابقات جام ملت‌های آسیا باید ژاپن را حذف کند و بعد از تقریبا 20 سال مقابل سامورایی‌ها رنگ برد را ببیند در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف این تیم برود و امیدوار است که به مانند دو بازی قبلی خود در این ورزشگاه اتفاقات خوبی برایش رقم بخورد. 

 ورزشگاه اجوکیشن سیتی که واقع در شهر الریان قطر است و گنجایش 44667 نفری دارد برای میزبانی از جام باشگاه‌های جهان 2019 افتتاح شد و تابدینجای کار رقابت‌های مهمی را میزبانی کرده که جدال اسپانیا- مراکش و برزیل- کرواسی در جام جهانی 2022 نمونه‌ای از آنها بوده است.

این ورزشگاه در جام ملت‌های آسیا 2023 تا پیش از بازی فردای ایران و ژاپن از 5 مسابقه پذیرایی کرده است.  

 طبق پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی، تاکنون قریب به 21 هزار بلیت برای جدال ایران و ژاپن به فروش رسیده است که تقریبا بیش از 18 هزار ایرانی خریدار بلیت بوده‌اند و بقیه بلیت‌ها توسط طرفداران ژاپن خریداری شده است و همین نشان از آن دارد که در مسابقه فردا جو ورزشگاه به سمت ملی‌پوشان ایران سنگینی می‌کند. 

تاکنون ایران در جام ملت‌های آسیا 2023 دو بار در این ورزشگاه به مصاف رقبای خود رفته و توانسته فلسطین و امارات را شکست بدهد و از آن طرف ژاپن هم تنها یک بار در این ورزشگاه روبروی رقیب خود قرار گرفته است که آن هم به جدال با عراق و شکست عجیب‌شان برمی‌گردد. 

 

9098