عکس؛ خوشحالی بازیکن 18 ساله منچستریونایتد پس از گلزنی در دقیقه 96

عکس؛ خوشحالی بازیکن 18 ساله منچستریونایتد پس از گلزنی در دقیقه 96

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و ولورهمپتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، گل چهارم منچستر یونایتد را در این بازی کوبی مینو به ثمر رساند. او این گل را در دقیقه 96 بازی وارد دروازه ولورهمپتون کرد و به نوعی گل پیروزی بخش تیم اریک تن هاگ را به ثمر رساند. خوشحالی این بازیکن پس از گلزنی مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت و وایرال شد. در حقیقت او اولین گل خود را در رقابت های لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند اما خوشحالی او بسیار آرام بود و شبیه به خوشحالی های قدیمی کریستیانو رونالدو بود.

این بازیکن 18 ساله که یک هافبک است، محصول آکادمی منچستر یونایتد به حساب می آید و یک بازیکن آینده دار در فوتبال انگلیس است و اکنون اولین گل خود را در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است و با توجه به این که گلش در دقیقه 96 بود و باعث شد تا منچستر یونایتد برنده بازی شود، آن طور که باید و شاید پر هیجان خوشحالی نکرد و همین قضیه باعث وایرال شدن خوشحالی کوبی مینو شد.

1470