قول پوچتینو به هواداران چلسی پس از شکست تحقیر آمیز مقابل لیورپول

قول پوچتینو به هواداران چلسی پس از شکست تحقیر آمیز مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی به هواداران این تیم قول داد که نمایش بهتری مقابل لیورپول در فینال جام اتحادیه خواهند داشت. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم های لیورپول و چلسی از چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت، شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند و شکست سختی را به پوچتینو تحمیل کردند. این دو تیم قرار است ماه آینده در فینال کارابائو کاپ در ومبلی به مصاف یک دیگر بروند. 

سرمربی سابق تاتنهام و پی اس جی، به خبرنگاران گفت: "اگر می خواهیم به سطح لیورپول برسیم و با آن ها در فینال رقابت کنیم، باید همه چیز را تغییر دهیم. آن ها تهاجمی تر از ما بودند. البته در تمامی نواحی از ماه بهتر بودند. البته که در ومبلی همه چیز متفاوت خواهد بود. احساس بازیکنانم الان خوب است، چون به خوبی می دانند که اگر چنین نمایش افتضاحی را تکرار کنند، دوباره شکست خواهند خورد. ما می خواهیم پیشرفت کنیم و خودمان را به سمت جلو ببریم. باید از این شکست یاد بگیریم. اگر می خواهیم با لیورپول که یکی از بهترین تیم ها در انگلیس است، رقابت کنیم، باید سطح کیفی را افزایش دهیم."

4416