چرا غول خط هافبک فلومیننزه راهی لیگ برتر انگلیس نشد؟

چرا غول خط هافبک فلومیننزه راهی لیگ برتر انگلیس نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آندره، هافبک جوان تیم فلومیننزه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفت؛ اما در نهایت این بازیکن در تیم خود ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی، فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، دلایلی را برای عدم انتقال آندره، هافبک برزیلی تیم فلومیننزه به لیورپول یا فولام مطرح کرد.

این بازیکن با استعداد 22 ساله که با نمایش‌های چشمنواز خود توجه چند تیم بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. پیش‌ینی می‌شد که یکی از دو تیم لیورپول یا فولام، در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما در حالی که تنها چند ساعت تا بسته شدن پنجره باقی مانده، خبری از جدایی این بازیکن از فلومیننزه نیست.

فابریتزیو رومانو در این رابطه می‌گوید: «واضح است که لیورپولی‌ها در طول تابستان بیشتر کارهایی را که می‌خواستند در خط میانی انجام دهند، انجام دادند، الکسیس مک آلیستر، رایان گراونبرخ، واتارو اندو و دومینیک سوبوسلای همگی جانشین جیمز میلنر، جردن هندرسون، فابینیو، نبی کیتا و الکس اکسلید چمبرلین در ترکیب لیورپول شدند.»

در همین حال، فولام آندره را یک جانشین مناسب برای ژائو پالینیا می‌دانست. هافبک پرتغالی فولام مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته بود. گفته می‌شد باواریایی‌ها در نقل و انتقالات ژانویه برای خرید این بازیکن اقدام جدی می‌کنند، اما این اتفاق نیفتاد تا به همین ترتیب، فولام نیز پرونده خرید آندره را ببندد.

با این تفاسیر، پیش‌بینی می‌شود آندره در تابستان 2024 یک بار دیگر پیشنهاداتی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی دریافت کند و احتمال جدایی این هافبک از فلومیننزه زیاد است.

1428