گره عجیب در انتقال هافبک اینتر به لسترسیتی

گره عجیب در انتقال هافبک اینتر به لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال هافبک سابق اینتر به لسترسیتی انگلیس دچار مشکل شد.

به گزارش فوتبالی، به گزارش فابریزیو رومانو انتقال استفانو سنسی به لسترسیتی به طرز عجیبی‌ گره خورده است! این انتقال از سری آ به چمپیونشیپ انگلیس به دلیل تایید نشدن هویت سنسی برای دریافت مجوز حرفه ای افراد غیر بریتانیایی دچار مشکل شده است.
نکته جالب اینجا است که اگر این انتقال صورت نگیرد از باشگاه لسترسیتی که در آستانه صعود دوباره به لیگ برتر در فصل آتی است امتیاز کسر خواهد شد. در حال حاضر لسترسیتی صدرنشین چمپیونشیپ انگلیس در حال تلاش برای تکمیل انتقال است.

پیش از این اعلام شده بود کار انتقال استفانو سنسی هافبک سابق تیم ملی ایتالیا به باشگاه لسترسیتی در حال اتمام است. این انتقال به شکل قرضی با مبلغ ۵۰۰ هزار یورو و همچنین یک بند خرید اجباری با مبلغ حدود ۲ میلیون یورو که در صورت صعود لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس که به نظر قطعی است فعال خواهد شد که البته در حال حاضر متوقف شده است.

باشگاه مونزا فصل گذشته استفانو سنسی هافبک اینترمیلان را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت گرفت و این هافبک ریز نقش بازی های خوبی را برای این تیم انجام داد. سنسی بازیکن سابق باشگاه ساسولو به حساب می آید که پس از درخشش در این تیم به اینتر پیوست.

۱۰۰۹