سالگرد روزی که گواردیولا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت

سالگرد روزی که گواردیولا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - هشت سال پیش در چنین روزی بود که پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت و به نوعی می توان گفت که از آن روز به بعد بود که تاریخ برای منچستر سیتی به شکل دیگری رقم خورد.

به گزارش فوتبالی ، در حقیقت در چنین روزی اعلام شد که پپ گواردیولا قرار است سرمربی منچستر سیتی شود. مانوئل پیگرینی بین سال های 2013 تا 2016 سرمربی منچستر سیتی بود و پس از آن پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها شد. گواردیولا هم قبل از این که سرمربی منچستر سیتی شود، هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت. او از سال 2013 تا 2016 سرمربی بایرن مونیخ بود.

پپ گواردیولا در سال هایی که هدایت منچستر سیتی را بر عهده داشته است، 5 بار قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شده است. گواردیولا در تلاش است تا در این فصل از رقابت ها هم قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. تیم او در این فصل با تیم یورگن کلوپ در رقابت است.

اوج کار پپ گواردیولا در منچستر سیتی به فصل گذشته بر می گردد جایی که سیتیزن ها موفق شدند فاتح سه گانه شوند. منچستر سیتی قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شد. این قهرمانی اولین قهرمانی منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

1470