عکس؛ لحظه‌ای که کلوپ پنالتی داروین نونیز را نگاه نکرد

عکس؛ لحظه‌ای که کلوپ پنالتی داروین نونیز را نگاه نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه چهار بر یک چلسی را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی داروین نونیز تلاش زیادی کرد تا دروازه چلسی را باز کند اما موفق نشد و چهار بار توپ را به تیرک دروازه چلسی زد. یکی از دفعاتی که داروین نونیز تیرک دروازه چلسی را به لرزه در آورد، مربوط به اواخر نیمه اول بود جایی که لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شده بود.

وقتی داروین نونیز پشت توپ قرار گرفت تا ضربه پنالتی را بزند، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به صحنه نگاه نمی کرد. در حقیقت یورگن کلوپ پشت به صحنه پنالتی ایستاده بود. در نهایت هم داروین نونیز این توپ را به گل تبدیل نکرد و ضربه اش به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد.

داروین نونیز انتقاد های زیادی را در این فصل تحمل کرده است. او در بازی لیورپول مقابل چلسی گلی به ثمر نرساند اما یک پاس گل داد و عملکرد چندان بدی نداشت. شاید اگر لیورپول در این بازی برنده نمی شد، توپ هایی که داروین نونیز به تیرک دروازه کوبید بیشتر به چشم می آمدند.

1470