رسمی؛ مهاجم 16 ساله سوئدی به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ مهاجم 16 ساله سوئدی به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بایرن مونیخ در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه 2024، خرید پدیده 16 ساله سوئدی را نهایی کرد و به این ترتیب این بازیکن آینده دار را به تیم خود اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی ، یوناه کوسی آساره یک مهاجم بلند قامت است که 196 سانتی متر قد دارد و جالب این جا است که او تنها 16 سال سن دارد و همچنان امکان رشد قد او وجود دارد. با توجه به این که یوناه کوسی آساره سوئدی است و در پست مهاجم بازی می کند، خیلی ها او را زلاتان ابراهیموویچ جدید می دانند.

باشگاه بایرن مونیخ خرید این بازیکن را با رقمی حدود 4.5 میلیون یورو از باشگاه آیک سوئد نهایی کرده است. البته یوناه کوسی آساره فعلا قرار نیست که در تیم اصلی بایرن مونیخ بازی کند بلکه باواریایی ها در نظر دارند که این مهاجم آینده دار فعلا در آکادمی باشگاه بایرن مونیخ حضور داشته باشد و برای تیم زیر 19 ساله های بایرن مونیخ به میدان برود و در آینده به تیم اصلی بایرن مونیخ اضافه شود.

در حال حاضر مهاجم اصلی بایرن مونیخ هری کین است و باواریایی ها یوناه کوسی آساره را برای سال های بعد از هری کین آماده می کنند. یوناه کوسی آساره قراردادی تا سال 2027 با بایرن مونیخ امضا کرده است و باواریایی ها در آینده می توانند قرارداد او را تمدید کنند.

1470