متهم شدن مهاجم تیم ملی ژاپن به آزار جنسی دو زن

متهم شدن مهاجم تیم ملی ژاپن به آزار جنسی دو زن

پایگاه خبری فوتبالی - یک جنجال بزرگ، برنامه های تیم ملی ژاپن را در آستانه تقابل با ایران در جام ملت های آسیا خراب کرد.

به گزارش فوتبالی، جونیا ایتو بازیکن 30 ساله باشگاه استاده رنس  ممکن است که از اردوی تیم ملی کشورش در قطر  کنار گذاشته شود چرا که به آزار جنسی دو زن در ماه ژوئن پس از بازی دوستانه میان ژاپن و پرو در اوساکا متهم شده است. در آن بازی، ژاپن پیروز شد و ایتو نیز گلزنی کرده بود. 

پلیس اوساکا روز پنجشنبه اعلام کرد که تحقیقات علیه هافبک ملی پوش باشگاه استاده رنس آغاز شده است. این دو زن مدعی شده بودند که ایتو در یک هتل در ماه ژوئن مرتکب خشونت جنسی علیه آن ها شده است. البته ایتو که در اردوی تیم ملی ژاپن حضور دارد، این اتهامات را تکذیب کرده  است. وکیل او به خبرگزاری کیودو گفته است:" این اتهامات کاملا کذب و بی اساس هستند." 

هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن پس از بازی تیمش و بحرین به خبرنگاران گفته بود که اطلاعی از این ماجرا ندارد:" هنوز اطلاع دقیقی از این اخبار ندارم. بعد از کسب اطلاعات دقیق، در این باره صحبت خواهم کرد."

تیو در بازی یک هشتم نهایی میان ژاپن و بحرین بازی نکرد آن هم در حالی که در دو تا از سه بازی مرحله گروهی فیکس بود.  باشگاه استاده رنس نیز در بیانیه ای نوشته است:" رفتارها و شخصیت جونیا ایتو هرگز از جانب باشگاه ما زیر سوال نرفته است و ما به اصل بی گناهی او تا زمان اثبات نشدن اتهامش باور داریم. در انتظار تحقیقات قضایی فعلا ترجیح می دهیم که از این بازیکن پشتیبانی کنیم."

4125