عکس؛ اشک ریختن بازیکن برزیلی پس از اولین گلش در بارسلونا

عکس؛ اشک ریختن بازیکن برزیلی پس از اولین گلش در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه پس از این که اولین گل خود را در جمع آبی و اناری پوشان به ثمر رساند، احساساتی شد و اشک ریخت.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در این هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر اوساسونا را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. تک گل بارسا را در این بازی ویتور روکه به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 62 به جای فرمین لوپز که مصدوم شده بود وارد میدان شد و در دقیقه 63 روی سانتر ژائو کانسلو موفق شد با ضربه سر دروازه اوساسونا را باز کند.

ویتور روکه به تازگی به جمع آبی و اناری پوشان اضافه شده است. او قبلا بازیکن تیم اتلتیکو پارانائنزه بوده است. بارسایی ها امیدوارند که این ستاره برزیلی بتواند مشکلات خط حمله بارسلونا را حل کند.

به نظر می رسد که ویتور روکه هم علاقه ویژه ای به بارسلونا دارد. او پس از گلزنی به اوساسونا احساساتی شد و پس از انجام خوشحالی خود اشک ریخت. او 18 سال سن دارد و رویای بازی در بارسا را داشته است. باید دید که ویتور روکه می تواند تبدیل به یک ستاره در دنیای فوتبال شود یا مثل برخی از بازیکنان برزیلی وارد حاشیه می شود و فوتبال خود را نابود می کند.

1470