بایرن مونیخ خرید جایگزین کومان را قطعی کرد

بایرن مونیخ خرید جایگزین کومان را قطعی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال برایان ساراگوسا مهاجم اسپانیایی به بایرن مونیخ در زمستان، به زودی رسمی می شود.

به گزارش فوتبالی، ساراگوسا توان حضور در پست های هافبک هجومی و وینگر را دارد و روز پنجشنبه با جت اختصاصی از مالاگا راهی مونیخ شده است و به زودی تست پزشکی را پشت سر می گذارد تا به تمرینات باواریایی ها ملحق شود. انتظار می رود که انتقال او در ساعات آینده رسمی شود و این بازیکن کارش را زیر نظر توخل اغاز کند. 

گرانادا بالاخره درها را به روی جدایی وینگر 22 ساله مالاگایی باز کرد. در حقیقت در ابتدا قرار بود که این مهاجم در تابستان راهی بایرن شود اما توخل به واسطه مشکلات هجومی تیمش تصمیم گرفت که او را همین حالا به خدمت بگیرد. ساراگوسا که تجربه اولین بازی ملی خود برای اسپانیا را هم در کارنامه اش داشته، به مونیخ سفر کرده است و در ساعات آینده به تمرینات باواریایی ها ملحق می شود.

بایرن مونیخ  برای این که ساراگوسا را زودتر در اختیار داشته باشد، مجبور شد که 4.5 میلیون یورو بیشتر به گرانادا بپردازد. در ابتدا باید می خواست که انتقال را با سه میلیون یورو جوش بدهد اما گرانادا مبلغ بیشتری را طلب کرد. مصدومیت کینگزلی کومان باعث شد تا بایرن تصمیم بگیرد که جذب ساراگوسا را جلو بیاندازد. بایرن پیش از این برای خرید ساراگوسا با 13 میلیون یورو به توافق رسیده بود که حالا 4.5 میلیون یوروی دیگر هم به این مبلغ اضافه خواهد شد.

4125