تاتنهام به دنبال هایجک ستاره سوئدی از بارسلونا

تاتنهام به دنبال هایجک ستاره سوئدی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که گفته می‌شد لوکاس برگوال در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد، اما حالا چند رسانه مدعی شده‌اند تاتنهام هاتسپر هم برای جذب این بازیکن تلاش می‌کند و ممکن است ستاره سوئدی را در آخرین لحظات هایجک کند.

به گزارش فوتبالی، لوکاس برگوال، یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی بارسلونا است. این هافبک 17 ساله سوئدی در آستانه عقد قرارداد با بارسا قرار دارد، اما گفته می‌شود مدیران تاتنهام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در لحظات آخر این بازیکن را از کاتالان‌ها هایجک کنند.

این بازیکن روز گذشته به همراه خانواده‌اش وارد بندر بارسلون شد تا مشخص شود که کارهای انتقال او به بارسا نهایی شده و قرار بود بارسلونا دیروز به صورت رسمی از این بازیکن رونمایی کند، اما این اتفاق رخ نداد.

اما حالا مت لاو، خبرنگار سرشناس انگلیسی رسانه تلگراف مدعی شده است که تاتنهام ارتباطات خود با این بازیکن را گسترده‌تر کرده و پیشنهاد خوبی برای او ارائه کرده است. باشگاه دیورگاردن سوئد چیزی نزدیک به 10 میلیون یورو در ازای این بازیکن می‌خواهد و شاید تاتنهام بتواند با پیشنهادی بالاتر از این، برگوال را مال خود کند.

برگوال مورد توجه باشگاه‌های دیگری همچون بایرن مونیخ و منچسترسیتی هم قرار داشت، اما گفته می‌شود که خود بازیکن علاقه خاصی نسبت به بارسلونا دارد و بعید است تصمیمش را عوض کند.

1428