اشک‌های طارمی این‌بار ختم به خیر شد!

اشک‌های طارمی این‌بار ختم به خیر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - اشک‌های مهدی طارمی این‌بار با پیروزی ایران همراه شد.

به گزارش فوتبالی، پیروزی سخت و دشوار ایران برابر سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا همراه بود با اخراج مهدی طارمی تا تیم ملی در بازی بعدی با ژاپن نتواند ستاره بوشهری را در اختیار داشته باشد.

اخراجی که کار ایران را هم بسیار دشوار کرد و شاگردان قلعه‌نویی در زمانی حدود ۴۰ دقیقه بدون طارمی فشار زیادی را متحمل شوند و شاید بتوان مدعی شد فشار بازی بیشتر از اینکه روی بازیکنان درون زمین باشد، روی مهاجم پورتو در سکوهای ورزشگاه عبدالله بن خلیفه بود که با استرس بالایی بازی را تماشا می‌کرد.

طارمی که حتی با گل شدن پنالتی‌های ایران و مهار پنالتی سوریه توسط بیرانوند هم نتوانست اشک‌های خود را نگه دارد و استرس و اضطراب زیادی که تحمل کرده بود، به صورت اشک از چشمان وی جاری شد؛ یاد و خاطره گریه‌های این مهاجم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تداعی کرد.

ستاره تیم ملی در این مسابقات و پس از اینکه نتوانست در یک موقعیت ایده‌آل دروازه پرتغال را باز کند و ایران پس از تساوی برابر هموطنان کارلوس کی‌روش نتوانست به دور حذفی صعود کند، اشک از چشمانش جاری شد و گریه می‌کرد که این صحنه تلخ بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت.

اما این‌بار دومین گریه طارمی برای تیم ملی پایان خوشی داشت و به پیروزی یوزهای ایرانی انجامید تا ناراحتی و غم بزرگ ستاره بوشهری که تبدیل به اشک شده بود و وی نمی‌توانست خود را کنترل کند، ختم به خیر شده باشد.

1997