راز قهرمانی پالایش نفت آبادان؛ کم گل بخور تا قهرمان شوی

راز قهرمانی پالایش نفت آبادان؛ کم گل بخور تا قهرمان شوی

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از دلایلی که تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان قهرمان سوپر لیگ فوتسال زنان شد، کم گل خوردن این تیم بود.

به گزارش فوتبالی، سوپر لیگ فوتسال زنان ایران این هفته با قهرمانی پالایش نفت آبادان به پایان رسید. تیمی که هم بیشترین گل زده و هم کم ترین گل خورده این فصل را در اختیار داشت.

یکی از دلایل مهم قهرمانی پالایش در این فصل کم گل خوردن آن ها بود. پالایش در این فصل کلا ۱۲ گل خورد که البته ۴ گل از این ۱۲ گل مربوط به بازی آخر و پس از مسجل شدن قهرمانیشان بود. آن ها ابتدای فصل برای تقویت خط دروازه به سراغ زهرا لطف آبادی رفتند و او را از اسپانیا به ایران و آبادان آوردند. عملکرد فوق العاده این دروازه بان در طول فصل کمک زیادی به این تیم برای قهرمانی کرد. شاید دومین خرید مهم پالایش در عقب زمین، نسترن مقیمی بود که در کنار لطف آبادی خیال آبادانی ها را از گل نخوردن راحت کرده بودند تا آنها با استفاده از محدثه محمدی، مارال ترکمان و الهام عنافچه در جلوی زمین به این قهرمانی برسند.

این کار را قبلا نیلوفر اردلان هم در فوتسال زنان انجام می داد و ابتدا به گل نخوردن و سپس به گل زدن فکر می کرد. شاید در سال های بعد هر تیمی بخواهد قهرمان شود ابتدا باید قفل دروازه اش را محکم کند و بعد به گلزنی فکر کند.

۶۰۰۱