سخت‌ترین لحظات زندگی طارمی؛ اشک‌هایی که اشک همه را درآورد!

سخت‌ترین لحظات زندگی طارمی؛ اشک‌هایی که اشک همه را درآورد!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی لحظات بسیار سختی را در بازی امروز سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی گلزن امروز ایران برابر سوریه روز بسیار سختی را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه سپری کرد. ستاره ایران در بازی امروز برابر سوریه بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست در نیمه اول از حریف پنالتی بگیرد و در دقیقه ۳۴ دروازه سوری‌ها را باز کند.

اما شرایط برای طارمی خوب پیش نرفت و این بازیکن با بی‌احتیاطی و در شرایطی که یک کارت زرد داشت، با انجام خطایی که شاید چندان هم مورد نیاز نبود، در دقیقه ۹۰ اخراج شد تا یوزها شرایط بسیار سختی را در ۱۰ دقیقه وقت‌های تلف شده و ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافه متحمل شوند.

سوریه که در طول نود دقیقه نمی‌توانست چندان به دروازه ایران نزدیک شود، در این ۴۰ دقیقه و اندی ده نفره شدن ایران توپ و میدان را در دست گرفته بود تا هواداران تیم ملی لحظات بسیار پراسترسی را سپری کنند.

طارمی که از روی سکوهای ورزشگاه عبدالله بین خلیفه بازی را تماشا می‌کرد، همانند فوتبال دوستان ایرانی بی‌قرار بود و استرس زیادی را متحمل می‌شد و حتی در لحظاتی که تیم ملی با مهار پنالتی سوریه توانسته بود از حریف خود پیش باشد، مهاجم پورتو باز هم نتوانست جلوی خود را بگیرد و اشک از چشمان وی سرازیر می‌شد. خیلی از کسانی هم که این صحنه‌ها را می‌دیدند احساساتی شدند و مثل طارمی اشک ریختند.

گریه‌های طارمی سوژه مناسبی هم برای کارگردان قطری بازی بود تا لحظه به لحظه استرس ستاره ایران را به تصویر بکشد. در نهایت هم ایران برنده بازی شد و برخی بازیکنان تیم ملی از جمله علیرضا جهانبخش به سمت مهدی طارمی رفتند و ستاره بوشهری در حالی که هنوز نتوانسته بود جلوی اشک خود را بگیرد به جشن شادی ملی‌پوشان اضافه شد تا بازی با سوریه برای طارمی همانند اکثر طرفداران تیم ملی یک برد بسیار شیرین با استرس بی‌نهایت زیاد باشد.

1997