تکرار یک خاطره تلخ؛ طارمی بازی با ژاپن را از دست داد (ویدئو)

تکرار یک خاطره تلخ؛ طارمی بازی با ژاپن را از دست داد (ویدئو)

پایگاه خبری فوتبالی – مهدی طارمی در دقیقه 90 بازی با سوریه کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران که در پایان نیمه اولِ بازی با سوریه با گل مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی پیروز به رختکن رفته بود در نیمه دوم گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد و مهدی طارمی را با دریافت دو کارت زرد از دست داد!

در اوایل نیمه دوم مدافعان سوریه بازی پراشتباهی را انجام دادند و ایران فرصت‌های خوبی برای زدن گل‌های دوم و سوم داشت اما عملکرد ضعیف بازیکنان ما در زدن ضربات آخر باعث شد دروازه سوریه بیشتر از یک بار باز نشود.

در ادامه اتفاقات فوتبال کاملا به ضرر ایران پیش رفت. ابتدا روی اشتباه دو مدافع میانی یعنی روزبه چشمی و شجاع خلیل‌زاده، مهاجم سوریه با علیرضا بیرانوند تک به تک شد. دو بازیکن با هم برخورد کردند و داور پس از بازبینی صحنه به سود سوریه پنالتی اعلام کرد.

در این صحنه داور به تیم ملی ایران لطف هم کرد که بیرانوند را با کارت قرمز جریمه نکرد. پنالتی سوریه تبدیل به گل شد و این اتفاق ریتم نسبتا خوبِ تیم ملی ایران در نیمه دوم را به هم ریخت

طارمی در دقیقه 81 برای گرفتن پنالتی تلاش کرد اما داور تمارض او را تشخیص داد و مهاجم تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 90 روزبه چشمی پا به توپ شد و تا نزدیکی محوطه جریمه سوریه پیشروی کرد.

اما پاسی که داد لو رفت و جای او هم در دفاع خالی ماند. با یکی دو حرکت اشتباه دیگر از سوی بازیکنان ایران مهاجم سوریه نفوذ خطرناکی انجام داد اما مهدی طارمی او را با خطا متوقف کرد. داور هم کارت زرد دوم را به طارمی نشان داد و او را اخراج کرد.

لحظه اخراج طارمی در بازی با سوریه

به این ترتیب طارمی بازی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی را از دست داد. البته اگر بتوانیم سوریه را شکست بدهیم  به مرحله یک چهارم صعود کنیم. نکته عجیب تکرار یک خاطره تلخ برای طارمی است

طارمی در جام ملت‌های سال 2019 در امارات هم در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی چین یک کارت زرد گرفت. او یک کارت زرد هم در بازی‌های قبلی گرفته بود و با اخطاری که در بازی با چین گرفت دو اخطاره شد و بازی با ژاپن در مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

1359