تماس بارسلونا با مربی هلندی که یازده سال بدون تیم بوده!

تماس بارسلونا با مربی هلندی که یازده سال بدون تیم بوده!

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا برای جانشینی ژاوی هرناندز با یک مربی هلندی تماس گرفته که آخرین حضورش روی نیمکت به یازده سال پیش و سال 2013 برمی گردد!

به گزارش فوتبالی، ژاوی پس از شکست بارسلونا مقابل ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل از تیم کاتالان جدا می شود.  این مربی 44 ساله پس از نتایج ضعیف اخیر و شکست های سنگین مقابل ژیرونا، رئال مادرید، بیلبائو و ویارئال تصمیم گرفت که به دوران حضورش در بارسلونا خاتمه ببخشد. ژاوی در 76 تا از 122 بازی خود روی نیمکت کاتالان پیروز شده است.

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد گزینه های بارسلونا برای جانشینی ژاوی مطرح شده است که بحث استخدام روبرتو ده زربی مربی ایتالیایی برایتون به شدت داغ است.  میکل آرتتا، رافا مارکز یا یورگن کلوپ دیگر گزینه های مطرح شده هستند. 

حالا نام یکی از مربیان سابق بارسلونا نیز به میان آمده است: فرانک رایکارد. این مربی 61 ساله بین سالهای 2003 تا 2008 در دوره اول ریاست لاپورتا، هدایت تیم کاتالان را به عهده داشت و بعد از آن نیز هدایت گالاتاسرای و تیم ملی عربستان را به عهده گرفت. رایکارد از زمان ترک تیم ملی عربستان در سال 2013، هدایت هیچ تیمی را به عهده نگرفته است.

مارکا گزارش داده است که لاپورتا شخصا با رایکارد تماس گرفته است. مدیر بارسلونا در سالهای اخیر برخی بارسایی های سابق نظیر بلتی و کرکیچ را برگردانده است. رایکارد پیش از این گفته بود که قصد بازگشت به دنیای مربیگری را ندارد و شاید در سمت دیگری در بارسلونا مشغول به کار شود. 

4125