اسطوره رئال مادرید در پایان فصل جدا می‌شود؟

اسطوره رئال مادرید در پایان فصل جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل به پایان می‌رسد؛ اما شاید این بار خبری از تمدید قرارداد نباشد و ماجراجویی اسطوره کروات در سانتیاگو برنابئو خاتمه یابد.

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل، قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید به پایان می‌رسد؛ اما هنوز اخباری مبنی بر مذاکره مدیران باشگاه با اسطوره کروات منتشر نشده و آینده هافبک باتجربه کهکشانی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن 38 ساله برای اولین بار جایگاهی در ترکیب اصلی رئال مادرید ندارد و در بیشتر بازی‌ها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رود.

اسطوره تیم ملی کرواسی و رئال مادرید در ابتدای فصل پیشنهاد النصر عربستان را رد کرد چون در مورد کیفیت لیگ حرفه‌ای عربستان مطمئن نبود. 

اما کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید هم زمانی که خبرنگاران در مورد آینده مودریچ سوال پرسیدند، جواب واضحی نداد و گفت: «او اسطوره باشگاه رئال مادرید و دنیای فوتبال است. خود او باید برای فصل بعد تصمیم بگیرد.»

پیش از این رسانه‌ها می‌گفتند که لوکا مودریچ ترجیح می‌دهد پیش از آن که در رئال نیمکت‌نشین شود، از این تیم جدا شود. با وجود هافبک‌های جوان و آماده‌ای همچون اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا، فدریکو والورده و البته جود بلینگهام، او فرصت کمتری برای بازی به دست می‌آورد. او در 41 بازی این فصل رئال، تنها در 13 بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

1428