ستاره جوان منچستریونایتد خواهان جدایی از جمع قرمزها

ستاره جوان منچستریونایتد خواهان جدایی از جمع قرمزها

پایگاه خبری فوتبالی- آماد دیالو، مهاجم جوان منچستریونایتد خواهان جدایی از جمع شیاطین سرخ است. 

به گزارش فوتبالی، آماد دیالو، ستاره جوان منچستریونایتد که در این فصل فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده، خواهان جدایی از جمع قرمزهای منچستریونایتد شده است. او اخیرا با لایک کردن یک پیام در شبکه اجتماعی ایکس، نارضایتی خودش از نیمکت‌نشینی در منچستر را اعلام کرده بود. به نظر می‌رسد رابطه او با اریک تن هاخ خوب نباشد و همین موضوع می‌تواند جدایی او را تسهیل کند.

این بازیکن 21 ساله فصل گذشته به صورت قرضی در ساندرلند حضور داشت و در چمپیونشیپ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او در تمام رقابت‌ها 14 گل به ثمر رساند و چهار پاس گل نیز به هم‌تیمی‌های خود داد.

او می‌خواهد فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد و از فوتبال لذت ببرد. طبق گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، این بازیکن قبلاً از مدیران باشگاه درخواست کرده است که به او اجازه دهند در نیمه دوم فصل به صورت قرضی جدا شود.

تیم‌های زیادی به بازی او علاقه‌مند هستند و آینده او را روشن می‌بینند. اگر منچستریونایتد بخواهد این بازیکن جوان را آزاد کند، بی‌شک باشگاه‌های زیادی در انگلیس و خارج از انگلیس برای به خدمت گرفتنش صف می‌کشند.

سیاست منچستریونایتد در زمستان امسال، آزادسازی بازیکنان نیمکت‌نشین بود. آن‌ها تا به حال با جدایی جیدون سانچو، دونی فن دبیک، سرخیو رگیلون و هانیبال مجبری موافقت کرده است. همچنین فاکوندو پلیستری، وینگر اروگوئه‌ای قرمزها هم در آستانه پیوستن به گرانادا قرار دارد. حالا باید دید آیا دیالو هم از جمع شاگردان تن هاخ جدا می‌شود یا خیر.

1428