تیم ایده‌آل هم‌تیمی‌های دی‌ماریا؛ بدون مودریچ، رونالدو و کاسیاس

تیم ایده‌آل هم‌تیمی‌های دی‌ماریا؛ بدون مودریچ، رونالدو و کاسیاس

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا در دوران فوتبالش در کنار بازیکنان بزرگی بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی تجربه حضور در تیم هایی نظیر بنفیکا، رئال مادرید، یونایتد، پی اس جی و یوونتوس و تیم ملی آرژانتین را داشته، در کنار ستارگان بزرگی بازی کرده که انتخاب یکی از آنها خیلی مشکل است. 

دی ماریا در گفتگو با TyC تیم ایده آل خود را انتخاب کرده که البته دفاع راستی را انتخاب نکرده است.  تیم ایده آل او بدین شرح است: امیلیانو مارتینز، جای خالی، اوتامندی، سرجیو راموس، مارسلو، ماسکرانو، روی کاستا، نیمار، مسی، ابراهیموویچ و امباپه. 

دی ماریا در مورد انتخاب این ترکیب گفت:" انتخاب برایم مشکل است چون  گاهی باید رفاقت ها را دخالت بدهم. به عنوان دروازه بان، دیبو مارتینز را انتخاب کردم. باید بین او و کاسیاس، یکی را انتخاب می کردم که هر دویشان دروازه بان هایی هستند که بهترین ها هستند و جامهایی برده اند اما دیبو را انتخاب کردم. برای دفاع میانی، سرجیو راموس و اوتامندی را انتخاب می کنم. برای پست دفاع چپ، مارسلو را انتخاب کردم چون توانایی خارق العاد های دارد. پست دفاع  راست مشکل تر است و  به سراغش نمی روم. در خط هافبک بدون شک ماسکرانو را انتخاب می کنم.دو هافبک را انتخاب می کنم چون مهاجمان زیادی مد نظرم هستند. روی کاستا را در خط هافبک قرار می دهم. در خط حمله نیز لئو، نی، ایبراهیموویچ و کیلیان را انتخاب می کنم. با ستارگان زیادی بازی کردم و سخت است که یکی را انتخاب کنم. لوتارو، فن پرسی و رونی را کنار گذاشتم.  با ستارگان پرشماری بازی کردم و سخت است که فقط برخی از آنها را انتخاب کنم. کریستیانو، بیل و بنزما نیز خط خوردند. صادقانه غیرممکن است که دوران فوتبالم را توصیف کنم چرا که اتفاقات زیادی رخ داد که غیرقابل توصیف بود. غیرممکن است که به عقب برگردم و به این فکر کنم که چقدر خوش شانس بودم. هدر کنار مودریچ و ژابی آلونسو نیز بازی کردم. "

4125