ستاره پرحاشیه منچستریونایتد در رادار پاری سن ژرمن

ستاره پرحاشیه منچستریونایتد در رادار پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس رشفورد به جمع گزینه‌های پاری سن ژرمن برای جانشینی کیلیان امباپه اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در این روزها به دنبال جانشین احتمالی کیلیان امباپه می‌گردد. مدیران باشگاه فرانسوی هنوز از تصمیم نهایی ستاره تیمشان آگاه نیستند و نمی‌خواهند باز هم هفته‌ها منتظر تصمیم او بمانند و می‌خواهند هرچه سریع‌تر تکلیف امباپه را روشن کنند.

با این که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه پاری سن ژرمن به رافائل لیائو، ستاره پرتغالی آث میلان منتشر شده بود، حالا رسانه گل گزارش داده است که مارکوس رشفورد، ستاره پرحاشیه این روزهای منچستریونایتد، مورد توجه پاریسی‌ها قرار گرفته است.

رشفورد در این روزها درگیر حواشی به وجود آمده است. او هفته گذشته در یک مهمانی شبانه حاضر شد و به دروغ به کادر فنی و مدیران اعلام کرد که بیمار شده است. بعد از این‌که فاش شد این بازیکن در مهمانی حضور داشته، مورد غضب اریک تن هاخ قرار گرفت.

اما حالا گفته می‌شود که مشکلات به وجود آمده میان رشفورد و تن هاخ حل شده و او آماده است تا در دیدار بعدی تیمش مقابل ولورهمپتون به میدان برود.

با این حال، پاری سن ژرمن امیدوار است تا بتواند از این فرصت استفاده کند و مارکوس رشفورد را با قیمتی مناسب در تابستان 2024 به خدمت بگیرد.

1428