عکس؛ وقتی ژابی آلونسو شاگرد مورینیو بود

عکس؛ وقتی ژابی آلونسو شاگرد مورینیو بود

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو در این روز ها تبدیل به یک سرمربی موفق در دنیای فوتبال شده است به طوری که تیم او در این فصل از رقابت ها هنوز شکستی را تجربه نکرده است.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو در حال حاضر سرمربی بایر لورکوزن است. این تیم در این فصل از رقابت های بوندسلیگا صدرنشین است. بایرلورکوزن در حال حاضر دو امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ دارد و از سوی دیگر تاکنون شکستی را تجربه نکرده است. باید دید که ژابی آلونسو می تواند این روند را ادامه بدهد و تیمش را قهرمان رقابت های لیگ آلمان کند یا خیر.

ژابی آلونسو از سال 2019 وارد عرصه مربیگری شده است. او پیش تر بازیکن بوده است و یک بازیکن سرشناس هم در خط هافبک بوده است. ژابی آلونسو بین سال های 2009 تا 2014 در رئال مادرید حضور داشت و یک هافبک کلیدی در جمع مادریدی ها بود.

بین سال های 2010 تا 2013 ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید بود. مورینیو همواره ژابی آلونسو را به عنوان هافبک دفاعی اصلی تیمش فیکس می کرد و اعتقاد ویژه ای به او داشت. در رئال مادرید در دوران ژوزه مورینیو معمولا ژابی آلونسو در کنار سامی خدیرا در خط هافبک رئال مادرید قرار می گرفتند.

1471