آرسنال به دنبال گزینه نقل و انتقالاتی تاتنهام

آرسنال به دنبال گزینه نقل و انتقالاتی تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- ادرسون که در هفته‌های اخیر مورد توجه تاتنهام هاتسپر قرار گرفته بود، حالا تبدیل به یکی از گزینه‌های آرسنال شده است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال قصد دارد با 26 میلیون پوند برای جذب گزینه مدنظر تاتنهام، یعنی ادرسون اقدام کند. آرسنال یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس است و توپچی‌ها می‌توانند با تقویت خود، با قدرت بیشتری به رقابت با لیورپول و منچسترسیتی بپردازند.

آرسنال با جذب دکلان رایس در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2023، به ساختار تدافعی خود سر و شکل تازه‌ای داد، اما هافبک آلمانی 65 میلیون پوندی‌ای که توپچی‌ها از چلسی به خدمت گرفتند، نتوانست در خط حمله انتظارات را برآورده کند. هواداران از عملکرد کای هاورتز راضی نیستند و ممکن است آرسنال برای فشار آوردن به هاورتز، یک هافبک تهاجمی دیگر جذب کند تا به او فشار وارد کند و باعث بهبود عملکردش شود.

به گزارش نشریه گل برزیل، آرسنال یکی از چندین باشگاه است که به ادرسون، هافبک آتالانتا علاقمند است و او را زیر نظر گرفته است.

این گزارش نشان می‌دهد که در کنار آرسنال و تاتنهام، لیورپول، منچستریونایتد، نیوکاسل یونایتد و پاری سن ژرمن نیز در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب این بازیکن برزیلی ابراز علاقه کردند اما هیچکدام از تیم‌ها پیشنهاد رسمی‌ای به آتالانتا ارائه نکرده است.

1428