یورگن کلوپ دلیل شکست‌های نقل و انتقالاتی لیورپول را فاش کرد

یورگن کلوپ دلیل شکست‌های نقل و انتقالاتی لیورپول را فاش کرد

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول در تابستان 2023 به بازسازی خط هافبک خود پرداخت و در این مسیر، چند شکست نقل و انتقالاتی را متحمل شد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در تابستان 2023 برای جذب چند هافبک سرشناس و گران‌قیمت مثل جود بلینگهام، رومئو لاویا و مویزس کایسدو تلاش کرد اما در هر سه اقدام ناموفق بود. حالا یورگن کلوپ دلیل این ناموفقیت را فاش کرد.

یورگن کلوپ برنامه داشت تا برای امسال خط هافبک تیمش را بازسازی کند و این اتفاق با خرید بازیکنانی همچون سوبوسلای، مک‌آلیستر، گراونبرخ و اندو رخ داد.

یورگن کلوپ در تابستان پس از چند جدایی با سابقه از تیمش، وارد حالت بازسازی شد.

جردن هندرسون و فابینیو هر دو باشگاه را ترک کردند و به لیگ پر سود عربستان سعودی پیوستند. سرمربی لیورپول در بازار به دنبال جایگزینی برای دو بازیکن خط میانی خود بود

لیورپول قرار است در لیگ برتر به مصاف چلسی برود. این اولین باری است که دو تیم از زمانی که کلوپ در مورد جدال تابستانی بین دو تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد، که در آن چلسی مویزس کایسدو و رومئو لاویا را متقاعد کرد که آنفیلد را رد کنند و به استمفوردبریج بپیوندند، این اولین بار است که با هم روبرو می شوند. اما پیش از به خدمت گرفتن این بازیکنان، لیورپول قصد داشت جود بلینگهام، مویزس کایسدو و رومئو لاویا را به خدمت بگیرد اما در این امر ناموفق بود و جدال نقل و انتقالاتی را به چلسی و رئال مادرید واگذار کرد.

یورگن کلوپ در این باره گفت: «ما به جود بلینگهام علاقه داشتیم، اما می‌دانستیم که اگر او را جذب کنیم، دیگر بودجه کافی برای خریدهای بعدی را نخواهیم داشت.»

او در خصوص شکست در جذب کایسدو گفت: «ما بعد از نهایی کردن خرید الکسیس مک‌آلیستر، به سراغ مویزس کایسدو رفتیم، اما او پیش از این با چلسی و پوچتینو توافق کرده بود؛ در واقع خود بازیکن می‌خواست در چلسی بازی کند.»

او در ادامه اضافه کرد: «به نظرم ما خوش‌شانس بودیم، چون اگر کایسدو یا لاویا را به خدمت می‌گرفتیم، دیگر سوبوسلای و اندو را در تیم خود نداشتیم.»

1428