احسان پنجشنبه در گفت‌وگو با فوتبالی: فینال با ایران؟ فوق‌العاده است

احسان پنجشنبه در گفت‌وگو با فوتبالی: فینال با ایران؟ فوق‌العاده است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی تاجیکستان امیدوار است که او و همبازیانش بتوانند به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، جام ملتهای آسیا در حالی به پایان مرحله یک هشتم نهایی نزدیک می شود که تا اینجا نتایج عجیب و شگفتی کم نداشته است. یکی از تیم هایی که شگفتی‌سازی کرد و حالا در جمع 8 تیم برتر آسیا حضور دارد، تیم ملی تاجیکستان است. تاجیکستان در ضربات پنالتی موفق شد امارات را شکست دهد تا همچنان در قطر بماند. به همین دلیل گفت‌وگویی با احسان پنجشنبه بازیکن تیم ملی تاجیکستان داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

احسان پنجشنبه صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی را از بازی با امارات شروع کرد:" پس از صعود از گروه باید با تیم ملی امارات بازی می کردیم، آنها خیلی باهوش بودند، بازی را کنترل کردیم اما لحظه آخر گل خوردیم. با اینحال من و همبازیانم معتقد بودیم که می‌توانیم برنده بازی شویم و البته دروازه‌بان تیممان هم در ضربات پنالتی حسابی به ما کمک کرد."

بازیکن تیم ملی تاجیکستان هم مثل همبازیانش از کار کردن با پیتر شگرت لذت می‌برد:" سرمربی ما در کارش بسیار جدی است، از نظر روانی ما را به خوبی آماده مسابقات کرده و به نظرم نتایج تاجیکستان تا اینجای جام ملتها، نشان‌دهنده کیفیت کار سرمربی تیم ماست."

از احسان پنجشنبه درباره بازی با اردن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتها پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" زمان همه چیز را مشخص می‌کند. برای صعود به نیمه نهایی به سختی تلاش می‌کنیم و ان‌شاالله که این اتفاق رخ خواهد داد و می‌توانیم برنده بازی با اردن باشیم."

احسان پنجشنبه نظرش در خصوص تیم ملی ایران را اینگونه بیان کرد:" تیم شما بسیار قوی است و یکی از مدعیان قهرمانی تورنمنت محسوب می‌شود. حضور در هر دوره جام جهانی، کار راحتی نیست. برای تیم شما آرزوی موفقیت دارم." 

بازیکن تاجیکستان در خصوص اینکه پیتر شگرت گفته آرزو دارد فینال جام ملتها بین ایران و تاجیکستان برگزار شود، چنین نظری دارد:"  من این را از شما می‌شنوم. اگر این اتفاق بیفتد که عالی می‌شود. البته که همه تیمهایی که تا این مرحله رسیدند تیمهای قوی‌ای هستند و امیدوارم همه آنها موفق شوند."

سوال آخر ما از احسان پنجشنبه، مربوط به دورانی است که این بازیکن در ذوب آهن توپ می‌زد:" من در تیمی حضور داشتم که بسیار قوی بود. از روز اول حضورم در این تیم، استقبال خوبی از من شد اما حیف که نتوانستم دقایق زیادی برای ذوب آهن بازی کنم."

گفت‌وگو از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636