روزنامه الوطن: کوپر با رویکرد دفاعی تیمش را مقابل ایران قرار می‌دهد

روزنامه الوطن: کوپر با رویکرد دفاعی تیمش را مقابل ایران قرار می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه الوطن قطر نوشت: سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال سوریه رویکرد دفاعی تیمش را در بازی با ایران که در مرحله گروهی تنها یک گل دریافت کرد، حفظ می‌کند.

به گزارش فوتبالی، روزنامه الوطن قطر نوشت: تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ایران از ساعت 19:30دقیقه امشب (چهارشنبه) در دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف هم می‌روند. سوریه 4 امتیازی در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا برابر ازبکستان تساوی کرد، در مصاف با استرالیا با یک گل شکست خورد و در بازی پایانی با همین نتیجه هند را شکست داد و به عنوان یکی از تیم‌های سوم  برتر جداول شش گانه بلیت صعود را به دست آورد. از سویی ایران با کسب 3 پیروزی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 از گروه C به عنوان صدرنشین صعود کرد.

بر اساس این گزارش؛ انتظار می‌رود هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال سوریه رویکرد دفاعی تیمش  را  در بازی با ایران که در مرحله گروهی تنها یک گل دریافت کرد، حفظ کند. سطح هجومی سوریه که فقط یک گل زده، اطمینان‌بخش نیست و می‌تواند مایه نگرانی این تیم در بازی امشب باشد. سرمربی تیم ملی سوریه در این بازی روی عمر خریبین، مهاجم الوحده امارات که تنها گل این تیم را در این مسابقات تا اینجا به ثمر رساند و ابراهیم حصار بازیکن اتلتیکو بلگرانوی آرژانتین تکیه خواهد کرد.

1999