لیگ برتر والیبال زنان| برگزاری هفته آخر مرحله مقدماتی با سه دیدار

لیگ برتر والیبال زنان| برگزاری هفته آخر مرحله مقدماتی با سه دیدار

پایگاه خبری فوتبالی- هفته چهاردهم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 13 بهمن با سه دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و رفسنجان پیگیری می‌شود.

به گزارش فوتبالی، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران از پنجم آبان ماه آغاز شد و هفته چهاردهم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 13 بهمن با سه دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و رفسنجان پیگیری می‌شود.

چهار تیم سایپا، فولاد مبارکه سپاهان، مهرسان و ذوب‌آهن اصفهان صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کردند و دیدارهای این هفته تاثیری در این موضوع ندارد.

در یکی از دیدارهای این هفته مس رفسنجان در سالن 9 دی میزبان پیکان تهران خواهد بود. دیدار میان تیم‌های انتهای جدولی که پیکان به دنبال پیروزی و بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی است. مس هم به دنبال دومین برد و پایان مسابقات با پیروزی در خانه است.

پیکان تهران با دو برد و 8 امتیاز در رده ششم و مس رفسنجان با یک پیروزی و چهار امتیاز در رتبه هفتم است و در دیدار دور رفت پیکانی‌ها سه بر صفر به پیروزی رسیدند و رفسنجان به دنبال انتقام از حریف در خانه است.

در دیگر دیدار این هفته ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت میزبان فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود. فولادی‌ها که جایگاه نخست خود در جدول رده‌بندی را پس از شکست برابر سایپا از دست دادند در تلاش برای برگشت به جایگاه پیشین خود هستند و امید دارند با شکست سایپا برابر هوران یزد و برد خارج از خانه برابر ذوب آهن بار دیگر رتبه نخست جدول را از آن خود کنند.

ذوب آهن با 5 برد و 16 امتیاز در جایگاه چهارم است و با وجود صعود به پلی‌آف امیدی به بهبود جایگاه خود برای یافتن حریف آسان‌تر در مرحله بعد ندارد اما مطمئنا تلاش خود را برای پایان مرحله مقدماتی با کسب ششمین برد به کار خواهد گرفت.

دیدار دور رفت دو تیم سه بر صفر به نفع فولاد مبارکه سپاهان پایان یافت و شاگردان فریبا صادقی به دنبال دبل کردن این پیروزی برابر حریف هستند.

در آخرین دیدار هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان سایپا تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان هوران یزد خواهد بود. جدال تیم نخست جدول با تیم پنجم حساسیت‌های خاص خود را دارد و شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سایپا در صورت کسب سه امتیاز این دیدار با اقتدار به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی بیست و سومین لیگ برتر زنان معرفی می‌شوند. دیداری که از نگاه سایپایی‌ها چندان دشوار نیست چون در دور رفت سه بر صفر حریف یزدی خود را شکست داده و در این دیدار به دنبال تکرار نتیجه دور رفت هستند.

هوران یزد که از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شده به دنبال پایان خوش در لیگ برتر امسال است و برای کسب چهارمین برد در این رقابت‌ها تلاش خواهد کرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 11

مس رفسنجان – پیکان تهران

اصفهان، سالن ملت، ساعت 11

ذوب‌آهن اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 12

سایپا تهران – هوران یزد

1999