انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان تکذیب شد

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی تا این لحظه فرد یا افرادی را به منظور تشکیل تیم ملی دانشجویان معرفی نکرده و برابر روال گذشته در صورت انتخاب مربی، نام وی از طریق سایت و کانال فدراسیون به رسانه ها اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، پیرو انتشار اخباری در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان و تشکیل تیم ملی، به اطلاع می‌رساند، تنها مرجع تعیین و اعلام نام سرمربی تیم‌های ملی دانشجویان در رشته های مختلف، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی تا این لحظه  فرد یا افرادی را به منظور تشکیل تیم ملی دانشجویان معرفی نکرده و برابر روال گذشته در صورت انتخاب مربی، نام وی از طریق سایت و کانال فدراسیون به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است، از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد  و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره كل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

1470