انتقال هافبک 17 ساله سوئدی به بارسلونا امروز نهایی می‌شود

انتقال هافبک 17 ساله سوئدی به بارسلونا امروز نهایی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- لوکاس برگوال، پدیده 17 ساله سوئدی که مورد توجه باشگاه‌های بزرگی همچون منچسترسیتی، بایرن مونیخ و تاتنهام قرار گرفته بود، در نهایت با قراردادی 10 میلیون یورویی به بارسلونا می پیوندد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان جوان و بااستعدادی که در این فصل نگاه‌های زیادی را به خود جذب کرد، لوکاس برگوال سوئدی بود. این هافبک میانی جوان که سبک بازی مشابه با فرنکی دی‌یونگ دارد، در نهایت به بارسلونا می پیوندد.

کاتالان‌ها از ماه‌ها پیش این بازیکن را زیر نظر داشتند و حالا توانستند این بازیکن را در رقابت با منچسترسیتی و بایرن مونیخ جذب کنند. همچنین تاتنهام در ساعات اخیر تلاش زیادی کرد تا برگوال را هایجک کند، اما این بازیکن تصمیم خودش را گرفته و می‌خواهد پیراهن آبی و اناری بارسلونا را به تن کند.

این بازیکن امروز به همراه خانواده‌اش وارد بندر بارسلون شد تا مشخص شود که کارهای انتقال او به بارسا نهایی شده و باید منتظر اعلام رسمی از سوی باشگاه بارسلونا باشیم.

به گفته رسانه‌های اسپانیایی، بارسلونا برنامه دارد این بازیکن را از تابستان 2024 وارد لیست تیمش کند و برگوال یک خرید زمستانی به حساب نمی‌آید. بنابراین، لوکاس برگوال تا پایان فصل در تیم خود، یعنی دیورگاردن سوئد می‌ماند و سپس برای فصل آینده راهی بارسلونا می‌شود.

1428