دلیل عجیب منتفی شدن انتقال ستاره یوونتوس به اتلتیکو مادرید

دلیل عجیب منتفی شدن انتقال ستاره یوونتوس به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که انتقال مویزه کین به اتلتیکو مادرید منتفی شده است چرا که این بازیکن در تست پزشکی رد شده است.

به گزارش فوتبالی، اسکای ایتالیا گزارش داده است که کین در دومین تست پزشکی باشگاه مادریدی رد شده و به همین خاطر اتلتیکو تصمیم گرفته که قید انتقال این بازیکن را بزند.

در حقیقت بررسی های پزشکان اتلتیکو نشان می دهد که دوران مصدومیت این بازیکن و دوری او از میادین خیلی بیشتر از چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید و به همین خاطر اتلتیکو ترجیح داد که قید خرید قرضی او در نیم فصل دوم را بزند. اتلتیکو در نظر داشت که با پرداخت نیم میلیون یورو، این مهاجم ایتالیایی را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد. 

کین یکشنبه گذشته در ورزشگاه متروپولیتانو حضور پیدا کرد و بازی اتلتیکو و والنسیا را از نزدیک تماشا کرد و به نظر می رسید که انتقالش قطعی شده باشد اما در آخرین لحظه همه چیز به هم خورد. مویزه حالا باید به تورین برگردد و در فاصله 48 ساعت تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، تکلیف تیم آینده اش را مشخص کند. 

اتلتیکو بدین ترتیب قید خرید در خط حمله را خواهد زد و تمرکز آنها روی جذب گابریل پائولیستا مدافع باتجربه والنسیا برای جانشینی خیمنز مصدوم خواهد بود. 

4125