سابقه تقابل ازبکستان و تایلند؛ برابری مطلق!

سابقه تقابل ازبکستان و تایلند؛ برابری مطلق!

پایگاه خبری فوتبالی - سابقه تقابل‌های ازبکستان و تایلند به شکل جالب توجهی در تعداد پیروزی‌ها و گل زده و خورده برابر است.

به گزارش فوتبالی، از یکی از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در قطر، تیم‌های ازبکستان و تایلند مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ دیداری که برای هر دو تیم قرعه مناسبی محسوب می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک به مرحله بعدی و جمع هشت تیم برتر آسیا صعود خواهند کرد.

اما نکته جالب توجه در سابقه تقابل‌های دو تیم تایلند و ازبکستان این است که همه چیز به شکل عجیب و غریبی در برابری کامل قرار دارد. از هشت دیدار برگزار شده بین دو تیم، چهار برد از آن ازبک‌ها بوده و تایلند هم در چهار بازی دیگر به پیروزی رسیده تا هیچ مسابقه‌ای با نتیجه تساوی بین دو تیم وجود نداشته باشد و در این بازی هم به صورت قطعی نتیجه با تساوی همراه نخواهد بود.

اما نکته جالب دیگر اینکه در هشت تقابل قبلی دو تیم ۳۰ بار دروازه‌ها باز شده که ۱۵ گل برای ازبکستان و ۱۵ گل برای تایلند بوده است تا همه چیز به شکلی جالب توجه در برابری مطلق قرار داشته باشد.

البته که مسابقه امروز دو تیم باعث خواهد شد که این روند برابری به هم بخورد چرا که بالاخره یک تیم باید در پایان بازی امروز به مرحله بعدی صعود کند و یک تیم به خانه بازگردد تا بالاخره یکی از این دو تیم در تعداد پیروزی‌ها بالاتر از دیگری قرار گیرد.

1997