عکس؛ تکل خشن سادیو مانه روی پای بازیکن ساحل عاج

عکس؛ تکل خشن سادیو مانه روی پای بازیکن ساحل عاج

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آفریقا، تیم ملی سنگال و ساحل عاج به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی ساحل عاج موفق شد در ضربات پنالتی پایان بازی تیم ملی سنگال را شکست بدهد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، بازی تیم ملی سنگال و ساحل عاج با تساوی یک بر یک تمام شد و در نهایت در ضربات پنالتی پایان بازی تیم ملی ساحل عاج موفق شد با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسد و راهی دور بعدی این رقابت ها شود. حبیب دیالو تک گل تیم ملی سنگال را به ثمر رساند و فرانک کسیه هم تک گل ساحل عاجی ها را در این بازی زد.

در دقیقه 9 این بازی سادیو مانه، یک تکل خشن روی پای ابراهیم سانگاره، بازیکن تیم ملی ساحل عاج رفت. تکل سادیو مانه به شکلی بود که این بازیکن سابق بایرن مونیخ و لیورپول با کف پای خود به ساق پای بازیکن تیم ملی ساحل عاج ضربه زد. داور مسابقه این تکل را خطا تشخیص داد اما صرفا یک کارت زرد به سادیو مانه داد. ساحل عاجی ها معتقد بودند که این صحنه باید توسط داور ویدیویی بازبینی شود و در نهایت سادیو مانه اخراج شود اما چنین اتفاقی برای بازیکن حال حاضر النصر رخ نداد.

1470