ناراحتی ادامه‌دار قلعه‌نویی از فردوسی‌پور‌ پس از ۱۷ سال!

ناراحتی ادامه‌دار قلعه‌نویی از فردوسی‌پور‌ پس از ۱۷ سال!

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه‌نویی همچنان بابت اتفاقات رسانه‌ای بعد از اخراجش از تیم ملی بعد از جام ملت‌های ۲۰۰۷ ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، بخشی از نشست خبری پیش از بازی امروز امیر قلعه‌نویی به بیان گلایه‌های این سرمربی بابت رفتارهای رسانه‌ای که با وی پس از اخراج از تیم ملی در پایان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ بود، اختصاص یافت.

جایی که قلعه‌نویی‌ با بیان شرایط آن دوره که فدراسیون فوتبال بدون رئیس بوده و سلایق مختلفی در آن برهه وجود داشته، اظهار داشت که تیم وی شکستی نخورده ولی او را اخراج کرده‌اند. سرمربی تیم ملی البته مدعی است بابت اخراج ناراحتی ندارد و رفتارهای رسانه‌ای بعد از این اتفاق او را دلزده کرده است.

قلعه‌نویی معقتد است یک گروه خاص با وی مشکل داشتند و به همین خاطر آن برنامه تلویزیونی را درست کردند و ۳۰۰ مقاله علیه وی نوشتند و این در شرایطی بوده که ایران آن زمان هم ۳۰ سال بوده که قهرمانی نیاورده است.

صحبت‌های سرمربی ایران جایی جالب‌تر است که وی می‌گوید باز هم آن گروه به یک شکل دیگر و با میکروفون‌های دیگر حضور دارند ولی وی این موضوع را بخشیده و حلال کرده اما نمی‌تواند اصلاً و ابداً آن را به باد فراموشی بسپارد.

صحبت‌هایی که به نظر یک سمت آن هم به عادل فردوسی‌پور و برنامه نود برمی‌گردد که قلعه‌نویی بارها ناراحتی خود را از آن بابت برنامه‌ای که بعد از اخراج وی روی آنتن زنده رفت، نشان داده و حالا باز هم بعد از ۱۷ سال و پیش از بازی با سوریه تکرار کرد تا مشخص شود امیر قلعه‌نویی تا چه میزان بابت این موضوعات دلگیر و ناراحت شده است.

1997