هم‌تیمی سابق مسی در بارسلونا که به اینتر میامی گل زد

هم‌تیمی سابق مسی در بارسلونا که به اینتر میامی گل زد

پایگاه خبری فوتبالی - مالکوم، مهاجم و وینگر برزیلی حال حاضر الهلال عربستان سابقه حضور در بارسلونا را دارد و در جمع آبی و اناری پوشان با لیونل مسی هم‌تیمی بوده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته الهلال عربستان موفق شد در یک بازی دوستانه در شهر ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی با نتیجه چهار بر سه اینتر میامی را شکست بدهد و به این ترتیب برنده این بازی دوستانه شود. گل چهارم الهلال عربستان را در این بازی مالکوم به ثمر رساند. گل مالکوم در دقیقه 88 بازی به ثمر رسید و موجب پیروزی الهلال عربستان مقابل اینتر میامی شد.

مالکوم در فصل 2018/19 در یک مقطع کوتاه بازیکن بارسلونا بوده است. این بازیکن شب گذشته هنگامی که در ابتدای بازی لیونل مسی را دید به وجد آمد و به نظر می رسید که از دیدن دوباره لئو مسی بسیار خوشحال است.

مالکوم در حال حاضر 26 سال سن دارد و هنوز فرصت زیادی در دنیای فوتبال دارد. او در تابستان گذشته از تیم زنیت راهی الهلال عربستان شده است. مالکوم سابقه گلزنی به رئال مادرید را در ال کلاسیکوی جام حذفی اسپانیا در فصل 2018/19 در کارنامه خود دارد. این بازیکن برزیلی فقط 15 بازی در بارسا انجام داده است.

1470