عکس؛ بازیکنی که مقابل چشمان مسی به سبک رونالدو خوشحالی کرد

عکس؛ بازیکنی که مقابل چشمان مسی به سبک رونالدو خوشحالی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته الهلال عربستان در یک بازی دوستانه موفق شد با نتیجه چهار بر سه اینتر میامی را شکست بدهد و به این ترتیب یاران لئو مسی در شهر ریاض پایتخت کشور عربستان در بازی دوستانه خود شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی ، گل سوم الهلال عربستان در این بازی توسط میشل دلگادو به ثمر رسید. این بازیکن برزیلی در دقیقه 44 بازی موفق شد دروازه تیم اینتر میامی را باز کند. میشل دلگادو که به نظر می رسد از هواداران کریستیانو رونالدو است، پس از این که دروازه اینتر میامی را باز کرد، به سبک کریستیانو رونالدو اقدام به خوشحالی کرد. این مهاجم برزیلی فریاد siuu سر داد و شادی معروف کریس رونالدو را به اجرا در آورد. میشل دلگادو این کار را مقابل چشمان لیونل مسی انجام داد و همین قضیه موجب شد تا خوشحالی او مورد توجه قرار بگیرد و در شبکه های اجتماعی وایرال شود.

لیونل مسی در بازی دوستانه اینتر میامی مقابل الهلال عربستان موفق شد یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد اما به طور کلی عملکرد او در بازی های دوستانه پیش فصل خوب نبوده است و اینتر میامی هنوز نتوانسته است در بازی های دوستانه خود به پیروزی برسد.

1470