منچستریونایتد به رقابت برای جذب ستاره 18 ساله لیل اضافه شد

منچستریونایتد به رقابت برای جذب ستاره 18 ساله لیل اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی – لنی یورو، مدافع 18 ساله لیل فرانسه از جمله بازیکنانی است که مورد توجه باشگاه‌های زیادی در اروپا قرار گرفته.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه اسپرت ویتنس و چند رسانه دیگر، منچستریونایتد یکی از تیم‌های علاقه‌مند به جذب لنی یورو، ستاره جوان تیم لیل فرانسه است.

تیم‌های مطرح دیگری نیز به این بازیکن 18 ساله علاقه‌مند هستند. منچسترسیتی، لیورپول، پاری سن ژرمن و رئال مادرید تیم‌هایی هستند که لنی یورو را زیر نظر دارند و حاضرند درخواست 60 میلیون پوندی باشگاه لیل را برآورده کنند و این مدافع را به خدمت بگیرند. احتمالا تمام تیم‌هایی که ذکر شد، در تابستان 2024 برای جذب یورو اقدام کنند و رقابت سختی میان این تیم‌ها صورت می‌گیرد.

اما چرا لنی یورو تا این حد مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار گرفته است؟ او یکی از بهترین مدافعان مدرن جهان است. او توانایی بازی‌سازی بالایی دارد. پس از اینکه مدافع 18 ساله فرانسوی روز یکشنبه در جریان تساوی بدون گل تیمش مقابل مون پلیه بازی کرد، بن متینسون، کارشناس فوتبال در شبکه‌های اجتماعی او را تحسین کرد و او را با ویلیام سالیبا، مدافع فرانسوی آرسنال مقایسه کرد.

او از نظر آماری یکی از بهترین مدافعان لیگ 1 فرانسه است. لنی یورو در تعداد پاس، درصد پاس سالم در هر مسابقه و نرخ بازپسگیری توپ، جزو بهترین‌ها در فرانسه است.

او آرامش خاصی در خط دفاعی دارد و به خوبی می‌تواند با پاس‌های خط‌شکن خود تیمش را از زیر پرس حریف خارج کند. اریک تن هاخ می‌خواهد او را در کنار لیساندرو مارتینز قرار دهد تا زوج خط دفاعی رویایی‌اش شکل بگیرد.

1428