باخت اینترمیامی مقابل الهلال در شب گلزنی مسی و سوارز

باخت اینترمیامی مقابل الهلال در شب گلزنی مسی و سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه در شهر ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی، اینتر میامی و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال عربستان موفق شد با نتیجه چهار بر سه اینتر میامی را شکست بدهد و در این بازی دوستانه به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی در بازی های دوستانه خود در این پیش فصل به طور کلی عملکرد خوبی نداشته است چرا که آن ها هنوز نتوانسته اند در بازی های دوستانه خود برنده شوند و دو شکست و یک تساوی داشته اند.

در بازی اینتر میامی مقابل الهلال، تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی به بازیکنان اسبق بارسلونا یعنی لیونل مسی، لوییس سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس بازی داده بود و در نهایت این بازی را اینتر میامی باخت.

گل های الهلال عربستان را در این دیدار الکساندر میتروویچ ، الحمدان، مایکل ریچارد دلگادو د اولیویرا و مالکوم به ثمر رساندند. از سوی دیگر گل های اینتر میامی هم در این بازی توسط لوئیس سوارز ، لیونل مسی از روی نقطه پنالتی و رویز به ثمر رسید.

باید دید که اینتر میامی در بازی های دوستانه بعدی خود چه عملکردی خواهد داشت. آن ها قرار است که به مصاف النصر عربستان بروند.

<br>

1470