چرا تن هاخ اجازه جدایی به وینگر اروگوئه‌ای منچستریونایتد نمی‌دهد؟

چرا تن هاخ اجازه جدایی به وینگر اروگوئه‌ای منچستریونایتد نمی‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که گفته می‌شد کارهای انتقال فاکوندو پلیستری به گرانادا نهایی شده، اما حالا گفته می‌شود اریک تن هاخ روند انتقال را متوقف کرده تا تصمیم نهایی را برای آینده تیمش بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، جدایی بازیکنانی است که چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. آن‌ها در این پنجره، جیدون سانچو، دونی فن دبیک، سرخیو رگیلون و هانیبال مجبری را به تیم‌های دیگر واگذار کردند و حالا در آستانه فروش فاکوندو پلیستری قرار دارند.

فاکوندو پلیستری، وینگر اروگوئه‌ای منچستریونایتد آماده ترک منچستریونایتد در روزهای آتی شده است؛ اما هنوز منتظر نظر نهایی اریک تن هاخ است، چرا که ممکن است نظر سرمربی هلندی در لحظات آخر تغییر کند.

همانطور که متئو مورتو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی در مصاحبه با رسانه The Daily Briefing اعلام کرد، سرمربی هلندی انتقال وینگر اهل آمریکای جنوبی تیمش به گرانادا را متوقف کرده است. تن هاخ هنوز متقاعد نشده است که ترکیب تیمش عمق کافی برای قابت در نیم‌فصل دوم را دارد تا با جدایی پلیستری موافقت کند، چرا که آن‌ها می‌دانند جذب بازیکن در چند روز باقی مانده نقل و انتقالات زمستانی، تقریبا غیرممکن است.

پلیستری می‌خواهد راهی گرانادا شود تا زیر نظر هم‌وطن خود الکساندر مدینا بازی کند. گرانادا در حال حاضر 6 امتیاز از تیم هفدهم جدول لالیگا، یعنی سلتاویگو عقب‌تر هستند و کار سختی برای ماندن در لالیگا دارند. 

1428