آینده هافبک جوان چلسی همچنان نامشخص است

آینده هافبک جوان چلسی همچنان نامشخص است

پایگاه خبری فوتبالی- اگر اتفاق عجیبی در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی رخ ندهد، احتمالا کانر گلگر یک نیم‌فصل دیگر در میان شیرهای لندن باقی بماند؛ اما آینده این بازیکن همچنان نامعلوم است چون احتمال دارد در تابستان 2024 گزینه فروش او بررسی شود.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، کانر گلگر، هافبک جوان و تاثیرگذار چلسی مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری قرار گرفت؛ اما در نهایت آبی‌ها همه پیشنهادها را رد کردند؛ چرا که مائوریتسیو پوچتینو برای ادامه فصل به او نیاز داشت. اما آینده او در پیراهن آبی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که ممکن است چلسی در صورت ارائه پیشنهادی مناسب، با جدایی او موافقت کند.

کانر گلگر در نقل و انتقالات ژانویه از سه باشگاه پیشنهاد دریافت کرد. نیوکاسل و تاتنهام، چند بار و به صورت جدی خواهان جذب این هافبک تاثیرگذار شدند، اما در نهایت چلسی با این انتقال موافقت نکرد.

مائوریتسیو پوچتینو اعتقاد خاصی به بازی گلگر دارد و احتمالا به همین خاطر گلگر یک نیم‌فصل دیگر در چلسی ماندگار شد.

طبق گزارش رسانه د اتلتیک، چلسی از به دست آوردن سود از طریق فروش بازیکنانش استقبال می‌کند و اگر در تابستان پیشنهاد خوبی برای گلگر از راه برسد، با آن موافقت می‌شود. از طرفی، شاید این قاعده شامل تاتنهام نشود، چرا که مدیران چلسی، تاتنهام را یکی از رقبای فصل بعدشان در بالای جدول می‌بینند و نمی‌خواهند موجب تقویت رقیب مستقیم خود شوند.

1428