حسینی: تراکتور از نظر فنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد

حسینی: تراکتور از نظر فنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد

 پایگاه خبری فوتبالی - نوبهار سخت‌ترین رقیب تراکتور در اردوی آنتالیا است مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور از نظر فنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و سیستم مدنظر آقای خمز در تیم جا افتاده است. 

به گزارش فوتبالی به نقل از رسانه ورزشی تراکتور، سید محمد حسینی ، در خصوص شرایط خودش در فصل جاری اظهار داشت: هر سال شرایط متفاوت است، فصل گذشته همه چیز بر وفق مراد بود و امسال با صلاحدید سرمربی، فرصت کمتری برای بازی پیدا می‌کنم. کاملاً به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذارم و با تمام توان در تمرینات کار می‌کنم و هر موقع تیم نیاز داشته باشد، برای موفقیت از جان مایه می‌گذارم. 

وی با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی دوست دارم تیم ملی قهرمان شود، توضیح داد: شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان ما در تیم ملی حضور دارد و آرزو دارم با سلامتی مسابقات را به پایان برساند و همچنین به نمایندگی از ما بر کاپ قهرمانی جام ملت‌های آسیا بوسه بزند.  

حسینی در خصوص گذشت یک سال از آن اتفاق تلخ در دیدار با ذوب آهن، گفت: خیلی خوشحالم این اتفاق به خیر گذشت. آن روز لحظه‌ای که برای گرم کردن به زمین می‌رفتیم به ساعت دیجیتالی رختکن ورزشگاه فولادشهر نگاه کردم که ۱۳:۱۳ دقیقه را نشان می‌داد. متأسفانه دقیقه ۱۳ بازی آن برخورد شدید به وجود آمد و به جز لحظه نگاه کردن به ساعت، چیز دیگری به یاد ندارم. 

وی با بیان اینکه امیدوارم چنین اتفاقی برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد، ادامه داد: روزهای سختی بود که گذشت و جا دارد بار دیگر از تمام کسانی که نگران و جویای حالم بودند، تشکر کنم. مدافع تراکتور با اشاره به اردوی آنتالیای تیم، گفت: شرایط اردو خیلی خوب است. 

کادرفنی فشار تمرینی را به شکلی برنامه‌ریزی کرده که تیم در شرایط مسابقه باشد. فضای کمپ هم بسیار زیبا بوده و آرامش خاصی اینجا حاکم است. حسینی در خصوص دو بازی دوستانه تراکتور مقابل وایله دانمارک و زسکا صوفیه بلغارستان، توضیح داد: هر دو تیم قدرتمند و در سطح بالایی بودند و به نظرم بازی آخر مقابل تیم نوبهار سخت‌ترین دیدار ما در اردوی آنتالیا است. 

وی با بیان اینکه تراکتور در بهترین شرایط ممکن از نظر فنی قرار دارد، تأکید کرد: پاکو خمز به بازی مالکانه و بازی‌سازی از خط دروازه علاقه دارد و توانسته این سیستم را در تراکتور جا بیاندازد. به نظرم اول فصل شرایط سخت بود، ولی الان همه چیز خوب است.

9989