اتمام بلیت بازی ایران - سوریه/ سوری‌ها بیشتر بلیت خریدند

اتمام بلیت بازی ایران - سوریه/ سوری‌ها بیشتر بلیت خریدند

پایگاه خبری فوتبالی- تمام بلیت‌های دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه به فروش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 قطر شامگاه چهارشنبه به مصاف سوریه می‌رود تا پرونده این مرحله بسته شود.

یکی از نکاتی که این روزها حسابی مورد بحث قرار گرفته و حتی مسئولان برگزاری مسابقات را هم با چالش رو به رو کرده است، محل برگزاری این بازی است. ایران و سوریه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه که کوچکترین ورزشگاه جام ملت‌های آسیا است و 6 هزارنفر گنجایش دارد، به مصاف هم می روند.

درحالی که حدود 48 ساعت به آغاز این دیدار حساس باقی مانده، تمام بلیت‌های بازی به فروش رفته است. طبق پیگیری‌های خبرنگار "فوتبالی" مشخص شد هواداران سوری استقبال بیشتری از این بازی داشته‌اند. آنها بسیاری از بلیت‌ها را خریداری کرده‌اند و هواداران ایرانی ظرفیت کمتری از ورزشگاه را در اختیار خواهند داشت.

همچنین با توجه به ظرفیت کم جایگاه خبرنگاران ورزشگاه عبدالله بن خلیفه، ای اف سی برای تایید خبرنگاران هم با چالش رو به رو شده‌ و مجبور است تعداد کمتری از خبرنگاران را برای این دیدار تایید کند، به همین دلیل ممکن است تعدادی از خبرنگاران ایرانی و حتی کشور های دیگر موفق به دریافت مجوز برای پوشش دیدار ایران و سوریه نشوند.

2636