عکس؛ تبریک تولد رونالدو به جورجینا از طریق تماس تصویری

عکس؛ تبریک تولد رونالدو به جورجینا از طریق تماس تصویری

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز تولد 30 سالگی خود را در کنار دوستانش و فرزندان بزرگ کریستیانو رونالدو در مالدیو جشن گرفت اما ستاره پرتغالی به علت حضور در اردوی النصر و آماده شدن برای بازی مقابل اینتر میامی، در این سفر حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، نامزد رونالدو مجبور شد که جشن تولدش را بدون حضور ستاره پرتغالی برگزار کند چرا که این بازیکن باید برای بازی جذاب روز پنجشنبه مقابل اینتر میامی و لیونل مسی آماده شود. جورجینا تصاویری از خودش در مالدیو منتشر کرد که در یکی از این تصاویر، کریستیانو رونالدو از طریق تماس تصویری به او تبریک گفته است. کریستیانو به نظر می رسد که برای جورجینا گل فرستاده و  با تماس از راه دور، تولد نامزدش را تبریک گفته است. جورجینا همچنین تصویری از نقاشی هایی منتشر کرده که فرزندانش برایش کشیده اند. 

کریستیانو خودش را برای بازی مقابل اینتر میامی آماده می کند. این بازی در قالب تورنمنت سه جانبه با حضور اینتر میامی، الهلال و النصر برگزار می شود. الهلال و اینتر میامی امشب به مصاف هم می روند، پنجشنبه مسی و رونالدو در دیداری تحت عنوان "آخرین رقص" مقابل همدیگر قرار می گیرند و  آخرین بازی تورنمنت هم میان الهلال و النصر خواهد بود.

مصدومیت رونالدو باعث شد تا بازیهای النصر در  چین لغو شود چرا که شرط برگزاری این بازیها، حضور فوق ستاره پرتغالی بود. کریستیانو حالا در تلاش است تا با آمادگی کامل در بازی پنجشنبه در مقابل رقیب قدیمی خود حاضر شود. 

4125